Retourbeleid

LET OP: WIJ DOEN GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN, ER ZIJN KOSTEN VERBONDEN AAN RETOURZENDINGEN.

Retourneren

Is het mogelijk mijn bestelling te retourneren?
Ja, dat is mogelijk.
Als u niet tevreden bent met de bestelde artikelen, heeft u de mogelijkheid deze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.

In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:

  1. De bestelling bevat nog alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is exact zoals het product is ontvangen.

  2. Normaal gebruik van het product is zichtbaar; breuk door onzorgvuldig gebruik is uitgesloten.

  3. Producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn grondig schoongemaakt vóór het retourproces.

  4. Het product bleek direct na ontvangst defect te zijn.

  5. Wij zijn gerechtigd om de klant verzendkosten in rekening te brengen.

  6. Een retour wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en indien aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retour binnen deze termijn officieel erkend.

Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren indien wij vermoeden dat de artikelen gebruikt zijn of beschadigd zijn zonder dat dit onze schuld is.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces te starten:

  • Stuur een e-mail naar: info@

  • Zorg ervoor dat de e-mail de volgende gegevens bevat:

    • Bestelnummer

    • Reden van retouraanvraag

    • Foto van het product bij beschadiging

    • Voornaam + achternaam van de klant

    • Adres van de klant

Wij nemen vervolgens contact met u op en geven u het retouradres door.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender; wij sturen u het juiste adres nadat u ons heeft gevraagd dit te doen. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van het product.

WETTELIJKE RETOURRECHTEN (STORNOBAU)

De consument heeft het recht op ontbinding conform de volgende bepaling indien de consument een natuurlijk persoon is die een rechtsverhouding aangaat voor doeleinden die niet hoofdzakelijk verband houden met zijn of haar commerciële of professionele activiteit:

A. ANNULERING VOORWAARDEN

Herroepingsrecht
De herroepingstermijn is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of geaccepteerd.

Omdat wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, worden bestellingen direct uitgevoerd zodra ze geplaatst zijn. Daarom kunnen wij het verzendproces niet onderbreken tot aan de levering, waardoor terugbetaling bij ontvangst van de goederen niet mogelijk is.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Modéna via een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail) informeren over uw beslissing om van deze overeenkomst af te zien. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren van de goederen zijn voor rekening van de koper.

Verzendingen onderweg
Onze goederen worden verzonden vanuit Azië, waardoor de transittijden langer kunnen zijn en waar wij geen controle over hebben. Als de goederen al onderweg naar u zijn, is annuleren niet mogelijk. Wacht dan tot u de goederen heeft ontvangen en retourneer deze vervolgens aan ons. U kunt ons natuurlijk vooraf informeren over uw annulering.

Om u de snelst mogelijke retour te garanderen, vragen wij u een verzendbevestiging naar ons te sturen.

Gevolgen van herroeping
Als u van deze overeenkomst afziet, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, terugbetalen, met uitzondering van de leveringskosten (behalve extra kosten die ontstaan doordat u een andere leveringswijze dan de goedkoopste standaardlevering hebt gekozen), zonder onredelijke vertraging en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij op de hoogte worden gesteld van uw herroeping en de goederen hebben ontvangen. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met u overeengekomen; in geen geval worden kosten in rekening gebracht voor deze terugbetaling.

ALLE RETOURZENDINGEN WORDEN VERZONDEN NAAR ONS CENTRAAL MAGAZIJN IN AZIË OP KOSTEN VAN DE KLANT.